20 Temmuz 2009 Pazartesi

Biri bana format atsın!





* Sinirliyim, gerginim, sıkıntılıyım, huzursuzum, bir garip hallerdeyim bi kaç gündür. oysaki Elizayla geçirdiğim güzel bir tatil dönüşündeyim. evet güzel hatta bu zamana kadar geçirdiğimiz en haraketli tatil olmasına rağmen sıkıntılar her bir yanımı sarmış durumda.
Bilgisayarımın dengesiz haraketlerinin yanında Elizaylada saçma sapan sebeplerden tartışmamız sıkıntılı durumumu sinirli hale getiriyor ve ben bu durumdan oldukça rahatsızım.




*Bunalıyorum. göğüs kafesim kalbimin atmasını engelliyor sanki. beynimin içini bremen mızıkacıları işgal etmiş durumda, göz kapaklarımı açmam ise yüzyıllarımı alıyor sanki ve ben kendimi hiç olmadıgı kadar mutsuz hissediyorum.

*Anniş ve Eliza benim hiç bir zaman mutlu olmayı başaramadığımı söylerler. nankörmüşüm çünkü elimde olanların değerini bilmekte acizmişim. evrendeki tek sorunlu yaratık benmişim gibi davranıyolar. şizofrenim sanırım. akıl hastanesine gitmek için sabırsızlanıyorum.


*Ve bugünlerde fazla karamsarım farkediyorum. yarın yaşayacağımdan emin olmadığım halde yarın başıma gelebilecek kötü şeylerin yasını tutmakta ustayım. bu konuda ödül bile alabileceğimden eminim. tek başarım bu olurdu heralde.


*Sinirliyim, evet bi hayli sinirliyim. Elizayla tartışmayı başarabildiğimiz için. boktan suçlamalarla olmayan tadım daha cok kacıyor. tebrikler As'a.

*Bazende yalancıyım. farklı rollere merak sardım bu aralar. Zar Adam özentisi demem belki daha doru olur. başka bi ruh istiyorum belkide, kim bilebilir.

* Köpek gibi pişmanım. geçmişte yaptığım tüm hatalar yüzünden. beynimin bir kısmını bunlara ayırdım ve günün belli saatlerinde klasörü açıp 'keşkeler saati' yapıyorum.


* Dengesizim. kim gibi bulamadım ama dengesizim işte.

*Ve kendimi kontrol edemiyecek kadar güçsüzüm. Saçma bi post yazacak kadarda aptal.

Hiç yorum yok: