16 Eylül 2009 Çarşamba

Kırmızı Başlıklı Kız

Ve sonra Jana' nin devrettiği mimi alır cevaplamaya başlarım.

*Hangi şehirde yaşıyorsun?
Bedenim genellikle Denizlide ama ruhumun hangi koordinatlarda yerleşim kurduğu kurum ve kuruluşlara göre değişmekte.

*Mesleğin?
Okulun bitince ne olucaksın sorularına yanıt verememek.

*Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
Almadım aldırıldım diyebiliriz. Jana'nın bahsettiği üçlü priz modunun As olan kısmı bendim. Olay o şekilde gerçekleşti kısacası.

*Ne kadar süredir blog yazıyorsun?
4 aydır.

*Blogunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
Yaşam koşullarıma bağlı olarak sık sık ziyaret etmekteyim. Bu tamamen blogun benim ilgi odağım olmasına bağlı.

*Pc açıldığında blogunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
Önem sırasına göre değişir ama genelde 4 yada 5.

*Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey ya da gittiğin bir yer oldu mu?
Bikaç resimi ıvır-zıvır klasörüme atmışlığım olmuştur heralde.

*Bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?
Henüz küçük şeylerden mutlu olabilecek bi evreye gelmedim.

*Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?
Bazen tek bi yazı, bazen teması, bazen bi başlık, bazen hiçbişi.yağnii tamamen duygusal.

*Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz?
Imm para güzeldir.

*Blog arkadaşlarınla buluşma, biraraya gelme fikrine ne dersin?
Arkadaş edinebilme konusunda başarılı sayılmam derim, bu sorunun cevabı olabilir mi acaba?

*Bu soruları kimler cevaplasın?
Bu sorular sevipte sevilemeyen herkese gelsin. dıttt dıtttt bir kulunu çok sevdiim o beni hiç sevmiyoor kalbimi ona verdim artık geri vermiyooor.

Hiç yorum yok: