12 Kasım 2009 Perşembe

Başka bir adla, başka bir zamanda rastlasaydım demiştim ya o gün sana

Dün gece iç sesim 'hadi be as bi çılgınlık yapalım bu gece' dedi. Ev halkına ve kendime bi baktım nazlının tansiyonu fırlamıs oldugu için hepbirlikte ona tansiyon düşürücü formüller üretmekteyiz. sonra umutla mineye baktım oda sürekli kusar modda olduğu için dönüp iç sesime tam 'yok hacı bugünden sana hayır gelmez' dicektim kii beynimde ampüller yandı ve nette göremediğim için denize mesaj attım.
- yaşıyomusun?
+ evet yaşıyorumda numaralarımın hepsi gitti sen kimdin?
- As.
+hmm tamam kaydediyorum napıyosun.
- oturmaca nette göremedimde merak ettim.
+ giremedim nete yea canınmı sıkıldı?
- sanırım.
+ yarın kaçta gidiyosun?
-gece 12.
+ bende senden 1 saat önce gidicem. 2 bira iç sıkıntın gecer benimde şarap içesim var.
-ben bira sevmem ki. ayrıca rahatlama yöntemim o degil. gezmeyi tercih ederim.
+ git sen es esinde gez. ( hala anlam veremediğim es ese karsı kıskanclık krizleri)
-şimdi de gezerim es es'te de gezerim. sende git sarabını iç.
+ nereye gidiyosun?
-dısarıya gezmeye.
+bu saattemi? yalnızmı cıkıcaksın, yanında biber gazı falan varmı? (saat 11:30)
- evet yalnız cıkıcam biber gazımda yok. umarım kacırırlar da sende kurtulursun.

sonra deniz nete girer. ve bu konusma 1 bucuga kadar. 'ben gezmek istiyorum. Ama benimde içesim var napıcaz?' diyaloglarından sonra tamam ozaman şimdi ben seni almaya geliyorum gezeriz sonrada sizde sarap içeriz? anlasmasına doru ilerledi. tamam olur dedim iç sesime uyarak. aslında gezesim falanda yoktu hani. Gecenin 2 sinde hazırlanıp beni almaya geldi bende ev ahaline söylemeden cıktım dısarıya. Hiç gitmedim ben şahin tepesine dedikten sonra tamam o zaman oraya gidelim dedi ve orayada gittik. ortam müsait olmasına ragmen flörting bi durum yasanmadı. Evin önüne geldik. Şarap almamıs oldugumuz için 'aa görüyomusun bak şarapta almadık. ama istersen gel fatih falanda uyumamıstır daha dedim. 'yok gelmiyim gec oldu' dedi. 'peki sen bilirsin' dedim. 'sen eve gir bakıyorum ben burdan' dedi. Ne kadar anlam katabildim bilmiyorum ama tüm yüklemeye calıstıgım anlamlarla baktım. kapıyı kapattım. Ev kapısından girdikten sonrada. arabanın sesini duydum ve yukarı cıktım.
Sabah uyandıgımda rüyamda yusu gördüğümü anımsadım. bi terslik vardı o gece rüyamda denizi görmem ve ona aşık olmam gerekiyordu ama olmadı. kahvaltıdan önceyse Bugsla konustuk o yazdı bense artık tecrubeli olduguma dair nutuklar atarak agına düşmeyecegimi belli ettim. Kahvaltıya oturduk. fatih pat diye denizle cıkıp cıkmadıgımı sordu. 'Hayır tabiki onun sevgilisi var aa ayıp nerden cıktı bu' diyebildim sadece. İç sesim ise keşke cıksak diyip dememek arasında kaldı. 'Bi siktir git be hacı' dedim sustu.
Yaklasık 2 saat önce eve birden deniz,ismail ve musti üçlüsü geldi. Amaç benim dogum günümü kutlamakmıs. pastalar mumlar falan bir gün önceden kutlandı dogum günüm. Eksik olan tek şey denizin bana her zamanki gibi davranısıydı. Nedenini bilmediğim sekilde soguk davrandı. Arada kacamak bakısları saymazsam.
Her ne kadar ona asık olmadığımı anlasamda. . keşke aşık olsaymısım be hacı.

Hiç yorum yok: