12 Şubat 2010 Cuma

Az şekerliyim bugün damla damlayım

Her insanın bir kullanma kılavuzu olmalı bence. Tanıştığında hemen eline tutusturabilecegi hatta mümkünse fazla konusmasına gerek kalmadan kimlik bilgilerininde üzerinde yazılı olduğu bir kullanma kılavuzu.
Çoğu zaman insanları iyi tanıdığımı savunmakta olsam da iletişim kurma konusunda hem yeteneksiz hemde isteksizim. her ne kadar okuduğum bölüm itibariyle ters orantılı bir durum olsa da bu. İnsanlarla konusmayı pek sevdiğim söylenemez. daha dorusu insanların boş ve uzun süreli konuşmalarına tahammülüm yok. İyi bi dinleyiciyim tamam ama hafızamın sınırlarını zorlamakta pek istemem. Göçebe yaşamın tüm dezavantajlarını kullandığım bir dönemdeyim yine. Param parça oldum ve parçalarımı da bulamamaktayım. Tatil biteli 5 gün oldu. Fakat denizliye dönüp dönmediğim konusunda çok kararsızım. 4-5 evim varmış da hiç biri bana ait değilmiş gibi. Burda oldugumda orayı cok özlüyorum ama oraya gidince de burdaki alışkanlıklarımdan vazgeçemiyorum. Bok gibi bi durumdayım yani. Şapkalarımdan birini Elilerde unutmuşum. toka kutum evde kalmış. başka zımpırtılarım babannemde, aklım başka yerde, ruhum başka yerde.
özetle bu kentin ritmine ayak uyduramamaktayım yine. Konudan konuya geçiyor olmam aslında beynimin ne kadar dagınık oldugunuda kanıtlıyor sanırım. Ben sevgili insancıklarıma geri döneyim. 2 gündür uzun ugraslarım sonucunda ekle-silimi halledebildim. o değilde asistanların özel yaşamı diye bişi kalmadı benim açımdan 23456789 saat odalarında durunca onlardan biri gibi tüm muhabbetlerde katılımcı olmam da kaçınılmaz oldu. İşin kötüsü(!) asistanların üçüde genç ve yakışıklı insanlar. Allah kötü düşüncelerden arındırsın.
Ama ben bunlara ragmen dert anlatma konusunda bir türlü başarılı olamadım. her seferinde ' As yaa senin sorun neydi?' ' şimdi hocam....' diye baslayan cümleleri tatmin edici bir cevapla sonlandırmak çok güç. Hayır anlamadığım nokta bende mi bi sorun var yoksa beni anlasın diye kıçımı yırttıgım karşımdaki insanda mı? Ve işte bunun cevabını da kullanma kılavuzu olmadan verebileceğimi sanmıyorum.
Ben şimdi kendime bir kılavuz hazırlamaya gidiyorum. Öpt kib by aeo lsj cşx.

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Empati oluşturmak gerekir sbanırım. İletişimin en önemli yanı karşımızdakini anlamaya çalışmak.