22 Haziran 2011 Çarşamba

Bugün seni düşündüm bir şarkı çalınca


Seni özledim.
bugün seni inanılmaz derecede özledim.
bi an kendimi kapınızın önünde bulucam diye çok korktum. ama yapmadım yapamadım. Artık bu durumu sorgulamaya bile başladım. Seni bu kadar çok severken, bu kadar çok özlerken ve birbirimize bu kadar yakınken nasıl bu kadar iradeli davranabildiğimi anlayamıyorum. İçimden delice koşup sana sarılmak gelirken, isminin geçtiği her cümlede nasıl bu kadar soğuk kanlı olabiliyorum.
Bugün yine senin konun geçti. Sevgilinle aran bozukmuş, sen zaten uzaktan ilişki yürütemezmişsin.
İstesem bugün ayırırım onları dedim. İstesen bugün sana döner dediler. İstesem mi? Seni daha ne kadar isteyebilirim ki. Ben seni istemekten bu kadar yorulmuşken, neden insanlar bunu farkedemiyor? neden sen bunu farkedemiyorsun?
Peki ben neden istemiyorum? o kızamı acıyorum, sana mı acıyorum, kendime mi acıyorum bilmiyorum.
Artık bişilerin olmasının zamanı gelmedimi. Ben seni özlemekten çok yoruldum.

2 yorum:

EvA dedi ki...

yaşanılan şeyler sonucunda soğukkanlı olabiliyorsun

AS-PIRINE dedi ki...

yani bu aşık olmadığım anlamına mı geliyor acaba?