21 Ekim 2009 Çarşamba

Çağırıyorsun günaha sen şeytanmısın?

Üzerinden 2-3 ay gibi bir süreç geçmişti. bunca yaşanılana ragmen salona girdiğinde Hacı orada oturuyordu. şaşkın bakışlarıma aldırış etmeden bana en sevimli gülümsemesiyle bakıyordu. neden orda bulundugunu sorgulamayı bile düşünememiştim. Hissettiğim onca nefrete ragmen elimi dudaklarında gezdirdim ve onu ne kadar özlemiş oldugumu farkettim. Öpmeyi hiç düşünmedim, sadece varlıgını hissetmek istedim ama nefretim herseyin önüne geçti birden ayaga kalkıp odama gitmeye karar verdim. o benden önce odaya gitmişti bile ve karsımda aynı gülümsemeyle 'biz'li cümleler kurmaya baslamıstı. Aklımla kalbimi aynı çizgide tutmaya çalışırken 'Aaas' ünlemiyle yerimden sıçradım. Kapıya bakıp 5 dakika dedim ve gözlerimi yumdum. Sonra farkettim ki kendimi rüya olmadığına inandırmaya çalışmaktayım. Hızlıca yataktan kalktım ve diş agrım yüzünden uyuyamadığımı, sabah kargaların kahvaltı faslından bile önce uyanıp doktora gittiğimi, aynı anda 3 tane diş çıkarttıgımı ve bu yüzden şişen yanagım sebebiyle kendimi tanıyanmaz durumda oldugumu, uykusuzluk sebebiyle haplarında etkisiyle sızdığımı hatırladım. Bu durumda abuk sabuk rüyaların legal olabileceğini düşünüp hafızamı sıfırladım.

An itibariyle yaklasık 1 saat önce facebooka bakınma amaçlı girdim. birden arama kısmına hacının ismini yazdıgımı farkettim ve fotolarına bakmaya basladım, maksat daha çok nefret(!) etmemdi.Evet çok güzel nefret ettim hatta önümüzdeki 10 yıl boyunca kimseye karsı nefret duygumu hortlatabileceğimi sanmıyorum çünkü tüm duygumu hacıya bağışladım. Kanka ayağına takıldıgı kızla çıkmaya başlamışlar. Bildiğin sevgililer yanı yanak yanaga fotoları falan bile var. Kız güzel olmayabilir, elleride yumuş yumuş olabilir, kırmızı oje hiç yakısmayada bilir, ismide sinir bozucu olabilir ama rüyalardan bu kadar etkilenebilen bir bünye bu bana revamıdır?

6 yorum:

Eli Nislis dedi ki...

En azından kız çirkin.
Ve O molozu kafandan atman için geçerli bi sebep daha.
"Ben demiştim"lerden nefret ediyorum, nefret ediyosun. Ama ben O salagı sevememiştim.
Biliyosun.

Eli Nislis dedi ki...

Ve okula ait takoz bi bilgisayardan blogger olaylarına girmek, ne müthiş!

AS-PIRINE dedi ki...

Onu kafamdan attığım tarihi sende biliyosun ama lanet olası rüyalar.Ve bir kez daha seninde hislerine güvenmek gerektiğini kavradım ne mutlu.

abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi dedi ki...

AS-PIRINE kaderlerimiz(?) çok benziyo birbirine. benimkiside kanka ayağına takıldığı çocuğa veriyo şimdi. bide bunu bana demeden ben bunu rüyamda görmüştüm. rüyalara inan. o rüyadan sonra hiç bişi hissetmemeye başladım. hayatımda 3 seneyi boş geçirmişim gibi geliyo.

AS-PIRINE dedi ki...

kötü bi kadere sahibiz ozamansa :/
hernekadar bazen inanmak istemesemde inanmak zorundayım.
'mutlu aşk varsada mutlu son yoktur' o yüzden 'salla aldatan aldansın sonraaa.'

abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi dedi ki...

bencede salla benim şarkım zaten :D