18 Ekim 2009 Pazar

yalnızım uçurum kıyısında, hayat ve ölüm arasındaa

Geçen gün fatinin ev arkadaslarını yemege cagırdık. Hani eve cıkarsın ve önceden verdiğin sözler vardır ya o hesap. yemek yendi gece oldu herkes evine doru yol aldı sonra mutfak toparlama kısmında kola bardaklarından biri yere düştü ve kırıldı bizse nazar dedik geçtik.
Şuan anladım ki o nazar falan değildi evde 5 kişi yasamaya alısmıs olan 6 kişilik eşyalardan biri benim yüzümden kendini feda etmişti.
Evet evde 5 kişi yaşamaktayız, 2 çift ve ben. sadece ben, tek ben, 2li koltuga yatar biçimde uzanmıs keyif yapıyor gibi gözüken fakat yanında birinin olmadıgını gizlemeye çalısan ben.
Son zamanlarda yalnızlık sedromuna girdim resmen bu yüzden. Sevgililerin ev arkadaslarından eve gelen telekomcu cocuga kadar ayarlanılıp ayrılıyorum, izdivaç programlarına cıkartılıyorum, arkadas ayarlama sitelerinin telefonlarını rehberimde buluyorum açıkcası her geyige bas kahraman olarak gösteriliyorum bu aralar.
Ama ben artık masada 6lı takımlardan sadece 5ini görmeye, film izlerken sadece televizyona odaklanmaya ve yan tarafında oturan siyam ikizlerini görmemeye, muah muah seslerini duymamaya, televizyona cıkan güzel hatunlardan rahatsızlık duymamaya aynı zamanda yakısıklı erkekler cıktıgındaysa vicdan yapmamaya, 'off benimkide öyle yapıyor, ezberletmişlermi onlara bu lafları' muhabbetlerinde başımı öne eyip tırs tırs muhabbetten uzaklasmaya, ev arkadasların sevgilileriyle yihaaa lı gülüp geyip yapmaya, 'ya senin neden sevgilin yok?' sorularına ' ben bişiye bağlanamıyorum be hacı' demeye ve 'hepsi benimmiş gibi davranıyorum benım durumum kebap' diyip için için 'ah be kader ahhh' modunda olmaya alıştım.

tüm hayatım akıp geçiyor, ayaklarımın altındaaa

6 yorum:

Eli Nislis dedi ki...

Alışman çok yerinde bi karar zira bu duyguları hayatının sonuna kadar yaşıcan için, alışmaman senin için "zor" bi durum olurdu Bayan Yalnız.

AS-PIRINE dedi ki...

saol ya
süper bi teselli aracısın kuzuş
seviyoring seni.

abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi dedi ki...

bu yazı benimde yazım olsun. evde neysede dışarda çok sırıtıyosun ya :)

AS-PIRINE dedi ki...

ozamansa bu yazıyı tüm yalnızlara armagan ediyorum:)
yalnız hissettiğin her yerde sırıtıyosun tüm çiftlere isyan:P

abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi dedi ki...

bunda haklısın yalnız ben zaten sırıtkan bi insanım ayrıldıktan sonra daha bi sırıtkan oldum. zor tabi. bizim mehmet'in bile in a rileyşınşipi var as-pirine işimiz zor :D

Adsız dedi ki...

At gozluguyle dunyaya bakarsan buldun her sorunun
Cevabini kavrayamasin
Cevap onunde durur ama okumasini beceremesin.
Baki$ acin pencerenin cercevesinden di$ari bakmaksa
Hic bir soru sorma cevabini aradigin.
Degecek cevaplar ariyorsan,di$ardan pencereden
Iceriye bakmasini denemelisin.
Parmaginlan masa altina yapi$tirdigin o burun pislignin
Sence hic kiymeti ve ki$iligi yokmudur?
Dunyani birde onun gozlerinlen gormeyi dene.
Bak ozaman baki$acilarinin dunyayi ve duygulari
Nasil $ekillendirebildigne....