14 Ekim 2009 Çarşamba

dinleyağmurudinletesellibultürküsünde

bir yağmur
çok uzaklardan
çağırıyor
gelirsen
severim diyor. .

Yamuk çatılı evin salonunda yeni aldığımız filmlerden birini izlemeye başladık. Eve geliş tarihimi takvim 15 gün olarak göstermekteydi ama ben hafızama 15 asırlık bir zaman dilimini kazımıştım.Filmin anlamsız dakikalarını izlerken telefonum çaldı. daha bi anlamsızlıga bürünerek açtım telefonu.
'As endişelenme ama ben sarhos oldum galiba. ama seni çok özlediğimi biliyorsun diğmi, burda attıgım her adımda aklımda oldugunu, bazen beni kızdırsanda seninle hiç kavga etmek istemediğimi, bu aralar sacma arayıslarda olmaman gerektiğini, seni çok ama çok özlediğimi, seninle konusurken sesimin aglamaklı oldugunu, seni sevdiğimi, şuan tuvalette konusmaya calıstıgımı,rahat konusabilecegım tek yerin suan için orası oldugunu, kontörlerimin öküz gibi gittiğini ama bunun umrumda olmadıgını biliyorsun digmi' dedi sarhosken daha güzel olan bi ses.
Biliyorum dedim ve sevgi sözcükleri ve onların türevleriyle telefonu kapatmak üzereydim ki iç sesim mutluluk bu dedi. Mutlu olamıyorum yakınmalarımı dinlemeden kafamda bir mutluluk seması olusturuverdi.
Sonra yatagıma döndüm basucuma itinayla astıgım resımlere gözüm çarptı 6 fotograf bir aile aptal damlalarla bogusurken mutlulugun, huzurun bu olabilecegini düşündüm. Onların her gece orda oldugunu bilip uykuya dalmak.
Siyah ama gri bir havada ayaga kalkınca kafamı tavana vurabılecegım hissi ve yagmurun hızlandıkca cıkardıgı sesin kalp atıs ritmime uyması..
Oysa ki özgürlüğü seçmek
başka vücudlar sevmek
bir şehri tam kalbinden
beyninden vurup gitmek
var
aklımda

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Arayanın olduğuna sükret. Birinin sarhoşken aklına "özlem" gelmesi oldukça zordur.
Film güzelmiydi bari ?

Eli Nislis dedi ki...

"Siz"in aranızdaki çok farklı be hacı:P

AS-PIRINE dedi ki...

Film güzel değildi ama o telefondan sonra bu pekde umrumda olmadı acıkcası:)

AS-PIRINE dedi ki...

bende öyle düşünüyorum hacı,
farklıyız çünkü aynı boka bağımlıyız :)