21 Haziran 2009 Pazar

iyi iyi valla iyi ozamansaa. .

Aslında ondan sadece satır aralarında bahsetmek hoşuma giderdi ama uzun zaman sonra ilk diyalogumuzu, onun hayatıma 'lisedeki platonik aşkım' sıfatının dışında beni daha fazla tatmin edicek bi sıfatla girmesinden ve aynı hızla çıkmasından sonra ki değişmeyen diyaloğumuzu gerçekleştirdikten sonra sayfanın üst kısmına çıkmasını düşündüm.
- nasılsın?
+iyiyim sen?
-bende iyiyim napim işte. balkestemisin?
+evet. sen?
-yok istteyim ama gelicem. eee napıyosun, nasıl gidiyor?
+tatil yapmaya çalışıyorum.
-sanki çok ögrencilik yaptında şimdi tatil yapıcaksın ehehihih
-iyi iyi valla iyi ozaman :DD
+:D
sanırım bu diyalogun sonunun 'özlemişim bu muhabbeti, bende bende' diye biticeğini umuyordu ama onu hayalkırıklığına uğrattığım için son derece mutlu, mesut ve bahtiyarım. onu hayatımın geri kalan kısmından ve hayallerimden cıkartalı uzuuun zaman olmuş olmalı.beybifeys yüzünün o aptal sakal-bıyık karışımıyla hacıya dönüşmesinden sonra uzuuun zamanda hayatımı herhangi bi miniminnacık köşesinde bile yer alacağını sanmıyorum ki buda bana artık acı vermiyor. burki olayının son bulmasından sonra tüm acılarımı ruhumdan çekip alacagını düşünmüştüm oysa. gerçı bu bi varsayımdan ibaretti. o sokak, o durak, o otobüs ondan neler değiştirir bilmem ama bende bi kıpırtı bile olusturamcak artık. keşke içimdeki hafif rüzgarı yok etmek yerine fırtınaya dönüştürmeyi başarabilseyidi. .

Hiç yorum yok: