19 Haziran 2009 Cuma

veee sonra..


Bu günlerde pek de havamda olduğum söylenemez. içimi acıtan garip bi belirsizlik var hayatımda. istiyorum ki şöööle bi kaç ay sonrasına gitsem hayatımda neler değişmiş görsem sonra bulunduğum zamana geri dönüp kafamda ona göre hayaller kurabilsem..

Yaklasık bir haftadır hayal kurmadan yaşıyorum ve bu benim için yaşamamaktan daha kötü bişimiş. gerçi daha yaşamamanın ne demek olduğunu bilmiyorum ama buda bivarsayım.
hayallerim yerini garip rüyalara bıraktı sanırım.sürekli farklı dünyalar içerisinde farklı duygular yaşıyorum. misal geçen akşam;


* ben denizlideymişim böle ordaki insancıklar var yanımda bide tanımadığım bi bonus çocuk var. burkide orda ayrıldığımızdan sonraki zamanlardan bi zaman ama. sora o bonus cocuk elimi tutuyor falan yakın arkadasımmıs ama tutuyor işte benimde kelebeklerim uçusmuyor değil. ki bonus sonuçta. ahh bilinç altı olayları.


ondan sonraki akşam;


* yine farklı bi yerdeyim mekanı tam hatırlamıyorum ama bulunduğum il sınırları değil. ve yine başka yere gitmeliymişim 12de trenım falan varmış. tanımadığım simalar var ve beni sonkez görmek istiyolar onlarla görüşmeye calısıyorum sonra baska bi mekana geçiyorum sonra Eliza'nın 'Aaaaas nerdeydin çooook korktum' çığlıklarıyla uykuma son veriyorum saat 13:05 civarı.


ve ben yine hangi rüyam bi gün gerçek olucak sevdasıyla deerin uykulardayım. .



2 yorum:

Eli Nislis dedi ki...

Öyle birden yanımdan kalkıp çift kişilik yatakları tercih edersen rüya alemin böyle bölünür işte:P

AS-PIRINE dedi ki...

o eylemi kendimi düşünerek yaptısam 'taş' olayım. aslında taş gibi bi hatun olsam fena olmaz yani :P